För dig som leder kvalitets- och utvecklingsarbete

Ny intensivkurs: Kundupplevd kvalitet

Med Kundlyftet får du kunskaper om kvalitetsverktyg och utvecklingsmetoder för kundupplevd kvalitet. Du lär dig om begrepp, modeller och metoder för att knyta ihop er verksamhet med kunders och användares verklighet.
I intensivkursen deltar du i tre digitala träffar på två timmar under fyra veckor. Vi blandar teori med konkreta exempel och du får dela erfarenheter med de andra 8-10 deltagarna.

Se kursprogrammet här.

On Key

Relaterat

Ledarskapets nivå 1 och 2: Förebild del 5

Som ledare är du en förebild, de andra tolkar allt du gör och allt du säger. Det ställer krav på dig. I det här avsnittet berättar jag hur du är en förebild genom att medge tillkortakommanden.

Ledarskapets nivå 1 och 2: Förebild del 4

Som ledare är du en förebild, de andra tolkar allt du gör och allt du säger. Det ställer krav på dig. I det här avsnittet berättar jag hur du är en förebild genom att våga ta ställning och vara tydlig i det.

Ledarskapets nivå 1 och 2: Förebild del 3

Som ledare är du en förebild, de andra tolkar allt du gör och allt du säger. Det ställer krav på dig. I det här avsnittet berättar jag hur du är en förebild genom att visa andra uppskattning i ord och handlingar.

Ledarskapets nivå 1 och 2: Förebild del 2

Som ledare är du en förebild, de andra tolkar allt du gör och allt du säger. Det ställer krav på dig. I det här avsnittet berättar jag hur du är en förebild genom att bemöta andra respektfullt.