För dig som leder kvalitets- och utvecklingsarbete

Ny intensivkurs: Kundupplevd kvalitet

Med Kundlyftet får du kunskaper om kvalitetsverktyg och utvecklingsmetoder för kundupplevd kvalitet. Du lär dig om begrepp, modeller och metoder för att knyta ihop er verksamhet med kunders och användares verklighet.
I intensivkursen deltar du i tre digitala träffar på två timmar under fyra veckor. Vi blandar teori med konkreta exempel och du får dela erfarenheter med de andra 8-10 deltagarna.

Se kursprogrammet här.

On Key

Relaterat

Ledarskapets nivå 1 och 2: Förebild del 1

Som ledare är du en förebild, de andra tolkar allt du gör och allt du säger. Det ställer krav på dig. Jag berättar hur du bygger en grundhållning för att vara en förebild på ett sätt som stämmer för dig.

Ledarskapets nivå 1 och 2: Värderingar del 2

Som ledare ska du berätta om dina viktigaste värderingar och ideal, och du ska fråga medarbetarna om deras. Det viktiga är hur du använder värderingar praktiskt och synligt i ditt ledarskap.

Ledarskapets nivå 1 och 2: Värderingar del 1

Som ledare ska du berätta om dina viktigaste värderingar och ideal, och du ska fråga medarbetarna om deras. Det viktiga är hur du använder värderingar praktiskt och synligt i ditt ledarskap.

Ledarskapets nivå 1 och 2: Integritet

När du som ledare säger att du ska göra något spelar det roll att du också gör det. När det du säger och gör stämmer i medarbetarnas ögon, då kommer du att uppfattas som en ledare med integritet, och därmed pålitlig och ärlig.